خدایا من راضیم (این پست به پیشنهاد دوست خوبم حذف شد)

My Love

نیش دوست از نیش عقرب بدتر است پس بزن عقرب که دردش کمتر است



نظرات شما عزیزان:

حسن استقلالی
ساعت23:17---14 مرداد 1391
من خدا را دارم
کوله بارم بر دوش
سفری می باید
سفری بی همراه
گم شدن تا ته تنهایی محض
سازکم با من گفت:
هر کجا لرزیدی، از سفر ترسیدی؛
تو بگو از ته دل:من خدا را دارم.
من و سازم چندی است که فقط با اوئیم


mehdi
ساعت21:35---14 مرداد 1391
سلااام داداش علی وبت خیلی عالیه
خوشحال میشم بازم پیشم بیا


nasrin
ساعت22:04---11 مرداد 1391
_______@@@________@@_____@@@@@@@

________@@___________@@__@@@______@@

________@@____________@@@__________@@

__________@@________________________@@

____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@

__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@

__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@

_@@____________@@@@@@@@@@_____@@

_@@____________ هستــــــــم ___@@@

_@@@___________@@@@@@@______@@

__@@@@__________@@@@__________@@

____@@@@@@_______________________@@

_________@@_________________________@@

________@@___________@@___________@@

________@@@________@@@@@@@@@@@

_________@@@_____@@@_@@@@@@@

__________@@@@@@@

___________@@@@@_@

____________________@

____________________@

_____________________@

______________________@

______________________@____@@@

______________@@@@__@__@_____@

_____________@_______@@@___@@

________________@@@____@__@@

_______________________@

______________________@



وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم



°°°°°°°°°°°°|/

°°°°°°°°°°°°|_/

°°°°°°°°°°°°|__/

°°°°°°°°°°°°|___/

°°°°°°°°°°°°|____/°

°°°°°°°°°°°°|_____/°

°°°°°°°°°°°°|______/°

°°°°°°______|_________________

~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~

~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´


شادی
ساعت13:53---4 مرداد 1391
ب نظرم هر چقدر هم نامرد باشه تو واسش دعا بد نکن

واگذارش کن ب خدا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,ساعت11:47توسط Ali | |